logo home        Inscripcions Aro          intranet icona

FEMENÍ

2005 ...
L'any 2005, en fer-se càrrec de la presidència de l'Aro Pedro García, es va crear l'equip femení del club amb gaire bé totes les jugadores provinents de l'equip del Cristinenc.
El darrer cap de setmana de juny, encara temporada 2004-2005, l'equip ja va participar en el Torneig Vall d'Aro (les noies varen quedar sub-campiones del torneig, en que hi varen participar vuit equips)

fem 2005 TVdA
JUNY 2005 - Primer equip femení del club, format per participar en el Torneig Vall d'Aro.
A dalt: Didi, Rocío, Neus, Yoli, Nuri, Vero, Laura, Sara, Jenni, Pedro García, Notario, Afons Tauler i Quim Rams.
A baix: Ursula, Lorena, Tània, Judith, Susi, Cristina Barcons, Nuri, Patri i Rebeca.

fem 2005-06
TEMPORADA 2005-06. L'equip va quedar tercer classificat a la segona categoria,
va pujar a primera i les noies ho van celebrar amb un viatge a Eivissa.
A dalt: C.Angelats, Jenni, Lidia, Lorena, José (entrenador), Neus, Yoli, Patri, Rebeca, Noe, Joana i Joaquin.
A baix: Imma, Neus Juhé, Tania, Judith, Susi, Vane, Jessi, Pili i Silvia.
fem 2005-062
A dalt: José (entrenador), Neus, Vero, Noe, Lorena, Jenni, Vane, Rebeca, Pili i Yolanda.
A baix: Tania, Yessi, Lidia Maya, Susi, Judith, Ursula i Jessi.

fem 2007tVdA
2006-07 - foto juny 2007 - equip participant en el torneig Vall d'Aro
A dalt: Silvia, Lorena, Judith Verges, Neus, Elvira, Rebeca, Yoyo, Alba, Noe i Pedro García (president).
A baix: Tània, Yessi, Jenny, Susi, Tamara, Lidia, Jessi, Patri i -?-.
fem 2007tVdA-JC
2006-07 - foto juny del 2007 - Equip JUVENIL-CADET participant en el torneig Vall d'Aro

A dalt: Tania, Judit Verges, Yessi, Jessi, Lidia i Silvia.
A baix: Judit Bustos, Lorena i Ari.

fem 2007-08
TEMPORADA 2007-08
A dalt: Angel Camafreita (entrenador), Ari, Amelie, Noe, Rebeca, Jenny, Silvia, Jessi, Lidia i Quim Rams.
A baix: Carla, Nuri, Judith, Sandra i Susi.

fem 2009tVdA-JC
2008-09 - foto juny del 2009 - equip JUVENIL-CADET participant en el Torneig Vall d'Aro
A dalt: D. Basagaña, Ari, María, Jessi, Lorena, Patri, Judit Mora, Judith Bustos, Glòria, Marina, Ariadna i Quim Rams.
Raquel, Andrea, Tània, Laura, Marta i Olatx.

fem 2009-10
TEMPORADA 2009-10
A dalt: Marina, Lorena, Ari, Ariadna, Glòria, Sandra, Judith, Andrea, Sira, Vane, Yoli, Quim Rams i David Puig.
A Baix: José (entr.), Jessi, Lidia, Marta Andújar, Andrea Segado, Marta Gusó, Marta Respecta i Anna.

fem 2010-11
TEMPORADA 2010-11
A dalt: Lidia, Laura Jofre, Glòria, Berta, Laura Rama, Ariadna, Raquel i Martina.
Al mitg: Marta Gusó, Judit Mora, Ari, David Puig, José, Quim Rams i Yessi.
A baix: Andrea, Jessi, Marta andújar, Judit Bustos, Mònica, Sandra, Marina i Raquel.fem 2010-11 cad
A dalt: José, Ari, Laura Jofre, Marina, Martina, Berta, Ariadna, Judit Mora, Marta Gusó, Lidia, Glòria i Quim R.
A baix: Raquel, Andrea, Laura Rama, Judit Bustos, Sandra, Mònica, Marta Andújar, Jessi, Yessi i Raquel Cano.

fem 2012tVdA
TEMPORADA 2011-12 - foto Torneig Vall d'Aro 2012
A Dalt: Quim R., Nuri, Lorena, Judit Verges, Sandra, Raquel, Judit Bustos, Astrid, Yoli i José.
A baix: Tània, Sore, Laura Noguerol, Nat, Susi, Laura Rama, Natàlia i Laura Jofre.
fem 2012tVdA2
foto Torneig Vall d'Aro 2012, amb el RCD ESPANYOL

TEMPORADA 2012-13 - fotos Torneig Vall d'Aro 2013.

fem 2013tVdA1
A dalt: Natàlia, Astrid, Nat, Sandra, Susi, Paula, Raquel i Andrea.
A baix: Sore, Laura, Cintia, Berta i Sandra León.

fem 2013tVdA2
 A dalt: Cintia, Sandra León, Andrea, Raquel, Natàlia, Sandra Guitart, Nuri, Susi i Nat.
A baix: Astrid, Tània, Berta, Laura i Helena.

fem 2013tVdAinf
Equip INFANTIL - Torneig Vall d'Aro 2013.
A dalt: Sandra, Andrea, Raquel, Laura, Cintia i Paula.
A baix: Yvette, Judit, Silvia i Cristina

... han estat vuit temporades les que el nostre club ha tingut un equip femení senior (i en algunes també equips juvenil-cadet o infantil-aleví). En començar la temporada 2013-14 es va desfer l'equip i, de la mateixa manera que uns anys abans l'Aro C.E. va fer equip amb les jugadores del C.E.Cristinenc, aquesta vegada va ser l' E.F. Sant Feliu qui va acollir les jugadores de l'Aro.